Jak rezervovat ubytování?  

1. Ubytovací jednotku, která Vám bude nejvíce vyhovovat si můžete vybrat dvěma způsoby:
* samostatně pomocí některé z nabízených možností vyhledávání na naší stránce
* kontaktováním naší kanceláře (telefon, email). Seznámíme se s Vašimi požadavky a doporučíme Vám několik objektů, které budou nejvíce vyhovovat Vašim kritériím.

2. Při vyhledávání na našich stránkách najdete u každého objektu link "Můj výběr" a "Vyber pro porovnání". Kliknutím můžete vybraný objekt uložit do virtuální databáze ("Můj výběr" nebo "Porovnání"), kterou sami formujete a která následně obsahuje pouze ty objekty, které nejvíce vyhovují Vašim kritériím.

4. Pokud se definitivně rozhodnete pro některý z objektů, je potřeba zadat požadavek na rezervaci. Pro zpracování Vašeho požadavku na rezervaci je potřeba v rezervačním formuláři uvést všechny informace, které se od Vás požadují.

5. Po odeslání vyplněného rezervačního formuláře Vám bude předložena kalkulace ceny, která zahrnuje všechny rezervované služby. V kalkulaci ceny je také uvedena i částka akontace, kterou je nutno uhradit při rezervaci vybrané ubytovací jednotky.

6. Odeslaný rezervační formulář obdrží naše oddělení prodeje. Ihned po přijetí požadavku na rezervaci budou naši pracovníci kontaktovat majitele vybrané ubytovací jednotky a před odesláním oficiální výzvy k platbě prověří, zda informace o obsazenosti uvedena na naší internetové stránce odpovídá skutečnosti, resp. zda požadovanou rezervaci lze realizovat.
Po potvrzení dostupnosti rezervované služby Vám e-mailem zašleme oficiální výzvu k platbě, v níž budou jasně uvedeny veškeré náklady týkající se Vaší rezervace, jakož i částka akontace, kterou je nutno uhradit při potvrzení rezervace. Samotná platba se provádí v souladu se způsoby a dynamikou platby uvedenými na naší stránce.

7. Pro konečné potvrzení rezervace je potřeba uhradit akontaci, a to nejpozději do 24 hodin od obdržení oficiální výzvy k platbě. Překročení uvedené lhůty ze strany klienta může vést k overbookingu, za který cestovní kancelář nenese odpovědnost, ale zavazuje se nabídnout klientovi náhradní ubytování ve stejné kvalitě.

8. Ihned po provedení platby je třeba zaslat kopii platebního příkazu mailem na "
info@moje-chorvatsko.cz".
Po připsání Vaší platby na účet cestovní kanceláře Vám mailem zašleme voucher, ve kterém budou uvedeny všechny potřebné informace o majiteli a adrese rezervovaného objektu.
Voucher, který obdržíte, je pro Vás zároveň i písemným dokladem, že jste si zajistili ubytování na Jadranu.